NTRESD

NTRESD

 Bahan-bahan yang terdapat dlm NTRESD :

* Madu Lebah
* Habbatus Sauda
* Cengkih
* Kulit Kayu Manis
* Kolegen
* Mengkunyit
* Adas Pedas
* Cuka Epal




NTRESD - PENAWAR RESDUNG ANDA
  • Produk ini membantu mengatasi masalah resdung gatal hidung, mata atau telinga, banyak bersin, keguguran rambut, kuku kaki dan tangan rosak, jerawat di muka atau badan.
  • Membantu mengatasi masalah alahan (sinus).
  • Membantu mengatasi batuk, selsema, lelah, asma, sakit gigi dan gusi serta ulser.
  • Membantu menyegarkan nafas dan mulut berbau.
  • Membantu meningkatkan tenaga dan daya tahan badan.
Cara Penggunaan: Picit 3 kali di bawah lidah setiap pagi dan malam.
Kesan selepas penggunaan: Mungkin berlaku selsema, batuk, berkahak, berhingus dan gatal-gatal di dalam tekak, muka dan badan. Dinasihatkan jangan mengambil sebarang ubat lain. Teruskan penggunaan di samping banyak minum air suam.
Pengguna yakin keberkesanan NTRESD dalam mengatasi masalah yang serius.

SET NTRESD


  1. Ustaz Rosli dari Pulau Pinang telah mencuba NTRESD untuk anaknya yang mengalami lelah. Pelbagai rawatan dilakukan untuk merawat anaknya (Ainul Mardiyah) tetapi tidak berhasil. Setelah mencuba NTRESD, alhamdulillah Ainul Mardiyah tidak perlu dibawa ke klinik untuk dirawat. Sekarang Ustaz Rosli telah menjadi stokis di Pulau Pinang. Beliau boleh dihubungi di talian 013-4527955
  2. Salwanie bt Mohamad, dari Kota Bharu Kelantan. Bekerja sebagai guru, mengalami resdung sejak zaman sekolah lagi. Pelbagai rawatan dan ubat digunakan, tetapi kesannya sementara sahaja. Setelah menggunakan NTRESD, alhamdulillah kesan yang diperolehi mengatasi daripada ubatan dan rawatan sebelum ini. Boleh dihubungi di talian 019-9814455.
  3.  
    KERATAN AKHBAR - klik disini